Informatyka
Kryteria oceniania z informatyki i zajęć komputerowych: klasa 4 klasa 5 klasa 6 klasa 7 klasa 8
Przedmiotowy System Oceniania z historii, informatyki i muzyki
Zasady pracy w parcowni komputerowej
KURS PIASNIA NA KLAWIATURZE ONLINE
Wstepne wyniki eliminacji szkolnych. Wyniki będą aktualizowane gdyż nie wszyscy uczniowie wzięli udział w eliminacjach - zobacz wyniki wstępne
Kodowanie znaków w systemie ASCII
Strona programu Scratch
Scratch | Rozdział 2.1. | Rozdział 2.2 | Roz 2.3 |
projekty | lekcja1-kocie spotkania [rar] | labirynt | |
edycja tekstu | ćwiczenie dla klasy 5 | karta pracy do edycji tekstu | |
qr code generator | przykładowy plik z kodami [pdf] | ||
podręcznik 8 klasa | |||
Etytor tekstu | ćwiczenie 1 | WORD | |
Harmonogram zajęć z programowania | |||
Programowanie robotów LEGO mindstorms EV3 | Zadania cz. 1 [pdf] | Zadania cz.2 [pdf] | Zdaania w języku angielskim |
Program scratch 2.0 do pobrania | strona główna pobierania |
Pobieranie pliku instalacyjnego dla windows. Plik zapisać na swoim komputerze i uruchomić instalację |
|
Galaktyczny pościg tło [scratch zajęcia unijne] | plik spakowany | ||
Gwiezda bitwa tło [scratch zajęcia unijne] | plik spakowany | ||
Test z zajęć unijnych | wersja pdf | ||
Zadanie - tabela w wordzie - kalendarium historyczne | pobieranie | ||
Tworzenie stron internetowych | Znaczniki HTML | _ |